From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 10 Sep 1999 14:28:25 +0100
>Car Amicas e Amicos,
>
>le problema, forsan, nos es illo de inviar messages personal al lista.
>Isto poterea relevar se un aspecto secundari.
>Forsan le problema es, per exemplo,  illo de como inviar le fila e plus in
>general, postea un labor fatigante, como publicar lo ad avantage del amicos.
>Forsan le problema es anque illo que in iste lista on scribe sempre minus.
>Per le amicos del lista interlinguausa, durante le absentia momentanee de
>ille qui es le animator del gruppo, necuno plus scribe.
>In [log in to unmask] on non scribeva plus ab menses.

> [...]

Con respecto a io, e io suspice il es le caso con alteros, nos ha devenite
preoccupate con altere cosas, alcun de que es in connexion con interlingua.
Io ora labora super mi dictionario espaniol-interlingua.  Io ha circa
3500 entratas a corriger que veniva del CEID que listava plure parolas
e phrases in interlingua pro un sol parola anglese, que require que io
disaggrega le plure entratas a nove entratas con un parola espaniol pro
un parola in interlingua.  Proque io non parla espaniol, isto es plus
difficile que sovente es le caso.

Stan Mulaik