From:
Horacio Martinez <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 31 Oct 2000 22:03:30 -0300
STAN scribeva:

> Horacio,
>    Tu ha multe italianos in Argentina, nonne?  Possibilemente isto explica
> le prevalente usage de "ciao" (chau).

    Il es ver. Depost del State Unite, in numeros, le secunde pais de america in reciper inmigrantes italianos era Argentina. Malgrado in mi pais es ubi on pote trovar plus inmigrantes de aquelle origine con respecto al percentage total del population.
    Quando in le 1870īs le governamento argentin decideva favorar le inmigration, viste que mi pais era un quasi desierto (le censo que se realizava in aquelle epocha resultava que le population de un territorio tanto grande era apenas de 1.300.000 habitantes) multissimes personas, in majoritate europee voleva facer le intento. Le italianos era quasi le medie parte del total de inmigrantes de qualcunque origine.
Tante successo habeva iste politic que in le censo de 1920 se dava un resultato stupefacente: un 50 per cento del habitantes non habeva nascite in le pais, alco que forsan non habeva occurrite in altere pais al longe del historia.

Horacio