From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 10 Nov 2000 15:15:20 +0100
Al 13.12 10/11/00 +0000, Jay Bowks ha scribite:

(omissis)

>E Mario, tu me cognosce bastante pro saper que io non
>vole violentia. Io sempre me presenta a tu servicio e in
>tanto io lo face un altere vice. Que mi comportamento,
>como tu dice, facera bastante responsa. Io pro mi parte
>essayara sempre viver per le fide que io ha apprendite
>de mi studio del Biblia.
>
>Respectuose e amicalmente,
>Jay B.

Mario: Vide tu Angelo?
Angelo: Tu ha le fumos que te exi del capite!
Mario: Se vide isto?
Angelo: Io pote vider los. Que ha tu facite?
Mario: Io tentava de leger Jay . . .
Angelo: Ancora?
Mario: Ancora!
Angelo: E que diceva Jay iste vice? Conta me, conta me!
Mario: Un altere vice, ora io debe reposar me.
Angelo: Non facera tu un torto a Jay?
Mario: A Jay? No! Nos es amicos e le ver amicos non se face torto.
Angelo: Comprendera Jay iste tu solution?
Mario: Si, perque nos debe conceder tregua a illes del lista e a me mesme.