From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 16 Nov 2000 18:11:42 -0200
LE GUIDA MASCULIN AL LINGUAGE FEMININ

Nos necessita... = Io vole...

Le decision es tue. = Io ja debe haber demonstrate sufficientemente qual
es le decision correcte.

Face lo que tu vole. = Tu va pagar pro illo plus tarde.

Nos necessita conversar. = Io necessita querelar.

OK, vade avante. = Io non vole que tu face isto.

Io non es nervose. = Il es clar que io es nervose, tu mentecapto!

Tu es... tanto viril. = Tu debe facer le barba e tu suda multo.

Tu es realmente attentive iste nocte. = Tu solo pensa a sexo?!

Io non es irascibile! E io non es exaggerate! = Io es in "ille dies".

Sia romantic, extingue le luce. = Mi corpore es flaccide.

Iste cocina es multo incommode. = Io vole un casa nove.

Io vole nove cortinas. = ...e tapetes, e mobiles, e papiro de pariete,
e...

Io necessita scarpas de maritage. = Le altere 40 pares que io possede non
ha le nuance de blanco que io vole.

Appende le quadro hic. = NO, io vole dicer LA!

Io ha audite un ruito. = Io ha observate que tu era quasi addormite.

Tu me ama? = Io va demandar te alco car.

Quanto tu me ama? = Io ha facite alco hodie que non te va placer del toto.

Io va esser preste in un minuta. = Retira le scarpas e trova un bon joco
in le TV.

Io es obese? = Dice que io es belle!

Tu debe apprender a communicar. = Sia de accordo con me, simplemente.

Tu me audi!? = [Troppo tarde, tu ja es morte.]

Si. = No.

No. = No.

Forsan. = No.

Excusa me. = Le proxime a demandar excusas sera tu.

Te place iste recepta? = Es facile facer lo, alora es melior que tu te
accostuma a illo.

Illo ha essite le baby? = Perque tu non te leva del lecto e te promena con
ille usque que ille addormi de novo?

Io non crita! = Si, io crita perque io pensa que isto es importante.

Toto que nos va comprar es un platto. = Sin mentionar que nos va facer un
stop al boteca de cosmeticos, al departimento de scarpas, io necessita
comprar alcun bursas nove, e ille pannos rosate va restar magnific in le
camera a dormir e tu ha apportate tu talon de cheques?
____

Ensjo.

Interlingua-English Dictionary:
http://www.interlingua.com/ied/ied.php