From:
"P. Cleij" <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 13 Mar 2000 22:38:53 +0100
Car amicos,

Il es normal que omne messages que io invia al coollist debe arrivar a TOTE
le membros de iste lista, dunque anque a me ipse.

Iste matino io ha expedite duo messages al coollist. Io ipse ha recipte
solmente le secunde message, ma le prime restava absente. Mi conclusion
esseva que illo se habeva perdite. Alora io ha repetite le message
mancante, e de novo illo non ha arrivate a mi adresse. E io ha constatate
que anque le tertie tentativa non ha date un resultato.

Con surprisa io lege nunc que totevia vos ha recipite mi message. Ma io non
jam comprende lo que ha causate que io esseva excludite de reciper mi
proprie messages.

Salutes amical de Piet

http://www.homepages.hetnet.nl/~interlingua/frame/index.htm