From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 24 Oct 2000 06:19:17 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Car Amicas e Amicos,
> io ha passate un belle weekend a Venetia, assi io habeva alteres interesses
> in iste duo dies.
> Hodie io facera un altere proba: un septimana de connexion a internet 24/24
> horas sin costos telephonic.

Isto es multo interessante! Ci in Uppsala ego ha anque recipite un offerta
accessar un rete computatori a cablo - on usa le mesme rete como pro le television
digital a cablo. In practica isto significa que ego pro un ammonta de 200 SEK pote
haber accesso al rete 24 horas del die. Le USD costa nunc 10 SEK, assi que vos
comprende. Si ego lo facerea con mi presente operator, le Tele2 ego deberea pagar
6.940 SEK! Ego usa un modem et le rete telefonic.

Nunc generalmente ego paga c:a 100 coronas del mense, viste que ego usa le rete
quando il es le basse taxa.

Que le firma que offere le accesso permanente es un subsidiario del ancian statal
Autoritate de Telecom es un cosa que me rende incommode, ma le subsidiario que se
appella ComHem (quasi "Veni a casa") ha un offerta que es tanto favorabile que ego
debe supprimer mi sentimentos de nausea et acceptar le offerta.

Como il es ora il sembla que le telecom se ha privatisate (disnationalisate)
secundo un decreto del UE et lo ha facite partialmente et dividite, sin un ver
entusiasmo assi que nos debe ancora pagar le location pro nostre numeros telefonic
al autoritate. Un pseudoprivatisation in altere parolas.

Nonobstante! Si toto va ben ego spera poter accessar le rete tote le diurnata pro
vinti USD. Mmmmmm como ego va navigar.

Ah, Mario? Esque on non debe omitter le 0 in le numero directional, areal. Pro
telefonar a Svedia isto es necesse. Pro exemplo:
0046-(0)18-50 22 35

+ 46 va a Svedia
(indica le necesse prefixo antea, como 00 o simile)
018 es le codice directional pro Uppsala (et rura)
(non face le 0 telefonante del extero ma) 18.
50 22 35 es le numero de mi telefono in Uppsala.

Vos audira approximativemente: "Dee shell" (que significa Il es Kjell (qui parla).

Ma pro facer mi proprie telefonatas ego certo va sperar usque ego ha le
equipamento pro le computator con auricularios et un microfono. (Isto es un
aggregato de capite, headset!)

Telefonicamente

Cellus