From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 16 Jul 1999 17:37:02 -0400
From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Io legeva in le web recentemente que scientistas habeva discoperiva un
>grande montania submarin, un medio de que es preste de cader in le mar.

Car Stan, si le montania es submarin, como es que illo va
cader in le mar?

>Illes time que illo va crear un unda de marea de circa 933 metros in
>alto que va diffunder se per tote le oceano atlantic, destruente citates
>al costas de Nord America!  Io vole saper lo que Bush o Gore va facer
>super isto....
>
>Stan Mulaik

Oh! Bummer! E io sperava que nos poterea haber un
reunion del Interlinguanos in New York City... Mesmo
Boston non poterea esser secur... ;-) Chollie, compra te
un equippamento de scuba, forsan tu etiam, Julio :-)))

Ma in serio, ille cosa esserea catastrophic pro le Statos Unite.

Io viveva in le Azores per cinque annos e stava la quando
le grande "terremoto" del  1 Januario 1980 occurreva. Il
me pareva que sempre ha grande catastrophic occurrentias
in ille insulas! Ma io passava la alcun de mi plus felice
annos formative. Illac io apprendeva responsabilitate e
le amor pro mi proximo e le valor del amicitia. Le portugeses
del Azores son un gente de charactere multo forte e un poc
difficile de comprender, ma illes supervive le plus forte
attaccos del natura, tempestas Atlantic, terremotos, etc. etc.
e continua. Ora il ha multe Azoreanos que vive in le Statos
Unite, in special al Statos de Rhode Island e Massachussetts.

Stan, io me interessa multo in leger le articulo ubi tu trovava
ille information. Ha tu un ligamine pro la?

Amicalmente,
Jay B.