From:
Date:
Wed, 16 May 2001 19:11:32 +0200
Ingvar Stenström wrote:

> Car lectores del lista,
> Hasta, si vos vole audir un programma re le situation del linguas in le
> nove
> Europa. in Radio Svedia - illo resta in le Internet solmente alcun dies.
>
> Forsan pro sublinear le puncto de vista svedese preponderante hodie,
> le major parte del emission es in - Swenglish, dunque comprensibile a
> multos de vos.   Un reportero demanda a homines in le strata in le
> Republica Tchec, si illes parla anglese e le mixtura de multe altere
> linguas es plus typic pro le realitate europee que le ubiquitate
> [...]

Ego ascoltava le programma con grande interesse, notante alcun svanglismos
amusante como "the project goes out on..." = Le scopo (fin) del projecto
es..."

Non me placeva le imitation de mal habitos anglese parlante de Fritzes e
Frogs pro mentionar germanos e franceses!

Le professor de anglese John Vikman era intervistate. Ille non credeva que
nos va parlar le anglese ma usar le anglese como un lingua international.

Le programma sublineava le facto que in paises ubi on pone subtitulos del
films e non synchronisa los on parla melio le anglese.

Ego non es un amico del premier (politicamente parlante) ma le ridiculisar
le facto que ille probava parlar anglese es multo faltante in gusto. Un
multo plus interessante responsa on haberea per le question: "Proque
parlava le premier anglese e non svedese?" Le "jocos" del premier es typic
pro le provinciales.

Naturalmente ego va inviar un mail al redaction.

(Nota del resto que on _mentionava_ interlingua!)

Nos existe

Cellus