From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 2 Jan 2002 06:05:15 +0100
De deman io non ha certitude!

Scribe "Alexander E. Kirpichev" <[log in to unmask]>

>Io ha solmente 16 annos, como Daniel, qui multo ben sape interlinguistica.

Si tu cambia le ordine del cifras tu obtene mi 61 annos; un belle
differentia, nonne?

>Si mi scriptura essera le mesme, mi vive(+r?) essera multo problematic ;)

Amicalmente,
Alexander.

Como tu pensa negativemente, Alex! Forsan tu exprimera un mente de toto
respecto! Un artista! Il sera tu viver multo problematic?
Vive iste tu 16 annos como tu pote facer lo melio, pro solmente illo que
depende de te, e lassa al tempore facer le resto.
Le tempore facera comocunque illo que il volera facer!
Totevia si tu vive al melio hodie, pro tu esser de 16 annos, tu preparara
ben le futuro, del qual totevia necuno ha certitude.
Isto vale pro me mesme, pro mi esser de 61 annos; un belle etate pro facer
nihil! Totevia io initiava a laborar in mi famila a solmente 9 annos e
probabilemente como tu ora, io habeva haste.
Omne etate ha su advantages, io trova usque ora, e in omne caso mi hodie
determinara mi deman.

Que face io a iste hora presto del matino? Nihil de assi necessari!

Mario

Prova MSN Messenger per conversare in linea con i tuoi amici:
http://messenger.msn.it/