Condense Mail Headers

"INTERLNG: Discussiones in Interlingua" <[log in to unmask]>
From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 31 Jan 2002 09:17:38 +0100
Scribe STAN MULAIK <[log in to unmask]>

>Mario,
>   Io non es certe que io comprende toto de tu message super...

Non facer te un problema, isto es notorimente in nostre tradictiones e,
supertoto tu non es le sol persona qui "non comprende". Un del tante
expressiones que curre es "il non existe pejor persona surde de uno qui non
vole intender". Isto non se refere a te, que tu sia certe!
Le message es orientate a proponer novitates, ideas nove, voluntates diverse
pro presentar interlingua de parte de illes qui, jam con merito como in tu
caso e securmente in illo de Panorama, se occupa del pressa in Interlingua.
Totevia pro consequer un producto modestissime.
Per le public opinion il es probabile un "Exprime isto Interlingua? Ben!
Deberea illo facer pro me?"
Thema que non potera jammais esser resultato de un initiativa de un persona
e al contrario potera solmente esser le producto de un gruppo.
Pote un lingua venir presentate sin indicar practicantes?
Ah! Le milliardo de personas qui pote intender lo! Un buffoneria!
Le gruppos? Ecce un altere exemplo de manifestation de miseria. Illo que tu
describe hic subtus exprime tote le fatiga que vos, tu in particular, debe
haber facite pro ganiar vostre resultato, modeste per tu mesme parolas.
Meritevole de mi respecto, totevia.
Isto non impedi a alcunos de nos de philosophar reguardo a Interlingua como
un barriera al anglese.
O como io me diverte!
Le facto resta que tu non me comprende ben! Ha Interlingua interlocutores
diverse in tote le America del Nord? E in le resto del mundo que numero
collige nos?

No problem! Non se pote generalisar le esser mediterranee o bysantin, un
mixtura local que pro obtener lo occurre seculos.
Un responsa a illes qui time le colonisation del Europa.

Te ha io create ulterior confusion? Lassa perder!

Dice me, dice me, habera vos le medios pro proponer un version internet del
Confluentes?

Mario

>nivello
>
>Initialmente Confluentes es solmente un periodico circular, principalmente
>a membros del Societate American pro Interlingua.  Altere paises con
>organizationes pro interlingua los possede.  Sin multe moneta e pauc
>membros a provider le moneta, nos non pote facer alque de grande
>scala e grande qualitate.  Fortunatemente le computator adjuta nos a
>preparar copias con bon apparentia. Como nos deveni plus habile in
>usar le graphica e le photographos, nos va meliorar le apparentia.
>
>Stan

Prova MSN Messenger per conversare in linea con i tuoi amici:
http://messenger.msn.it