Date:
Thu, 3 Jan 2002 22:14:44 +0100
From: Mario Malaguti

> Anque iste personage dice le su idea, como totos. Io es uno qui a un die
> como hodie, que vide le fin de mi Lira, da le mesme importantia de quando
io
> audi mi hymno national, o considera le factos de mi gente.
> Mesme le conditiones de illes qui migrava in Argentina. Que dicer? Forsan
> non ama io le pace? No! no! Io lo ama e como io lo ama! Totevia anque le
> pace es un stato ideal que nos pote ganiar in nos mesme, a vices. Si nos
> cultiva iste idea, forsan nos pote exprimer tolerantia, comprension,
> disponibilitate,

Le personage dice, e io es de accordo, que le sentimentos patriotic
(representate per le bandiera e le hymno) deveni facilemente attitudes
racista o simplicemente intolerante. E... esque le sol facto de sentir se
orgoliose pro haber nascite in un certe loco del mundo non es un cosa
stupide, o si vos lo prefere, sin alcun senso? Pardona que io lo dice assi,
ma io lo senti assi. Le nationalitate es un facto accidental. Pote vos
demonstrar le cosa contrari? Debe io sentir un emotion special pro audir un
certe musica, solmente pro le facto que illo symbolisa un certe portion de
terra ubi io, accidentalmente, nasceva? Proque? Si io senti un emotion
special quando io audi un certe musica, pro le characteristicas de ille
musica, proque illo me place como musica, illo es un altere cosa. Debe io
sentir un emotion special pro vider certe colores disposite in un certe
maniera pro formar un certe imagine, solmente pro le facto que illo
symbolisa un certe portion de terra ubi io, accidentalmente, nasceva?
Proque? Si io senti un emotion special quando io vide ille colores e ille
imagine, pro le placer esthetic que illo me produce, proque illo pote esser
considerate arte, illo es un altere cosa.

Non vide tu que le sol facto de sentir iste cosas significa que tu crede que
le nation/stato/pais ubi tu, accidentalmente, nasceva es melior que le
nation/stato/pais ubi altere personas, mesmo accidentalmente, nasceva? Si tu
te senti orgoliose pro haber nascite in un certe portion de terra, illo vole
dicer que tu crede que ille portion de terra es melior que le portion de
terra ubi altere personas nasceva, personas qui, paradoxemente, senti le
mesme cosas pro le portion de terra ubi illes nasceva.

Un altere cosa que le personage dice, e io es mesmo de accordo con isto, es
que le armas non pote servir al pace. Illo es un paradoxo. Le armas es un
instrumento pro executar le violentia de un persona o un gruppo de personas
contra un altere persona o gruppo de personas, o pro repeller con violentia
le violentia de un altere persona o gruppo de personas. La armas es le
resultato del fallimento del education del personas como personas.

Io non crede in le phrase "Si uis pacem, para bellum" (si tu vole le pace,
prepara le guerra).

> Anque iste Alejandro Cuevas me pare esser uno del tantos qui ha le
> securitate in su tasca, como un preste in le pulpito e le Papa a Roma.

Io, contrarimente, non pote pensar a ille in un altere maniera que como mi
professor de litteratura al schola durante le curso 1999-2000, qui nunquam
nos diceva que ille scribe libros e articulos pro un jornal del citate o que
ille es un "juvene valor", como ille era appellate per un jornal del citate
(un altere jornal) in un numero special super le Secunde Congresso
International del lingua espaniol, celebrate in Valladolid in octobre del
anno 2001. Ille era, al minus pro me, un persona qui non voleva esser famose
in le schola pro scriber libros o articulos, ma esser un professor de
litteratura. In facto, Alejabdro Cuevas, es su pseudonymo. Su ver nomine es
Alberto (le vide tu ora plus proxime a te, Mario? ;-) )

> Le facto es que io, citatano qualcunque, non ha iste lor securitates e io
> arriva a pensar que mesme iste homines es in mi mesme condition.
>
> Assi, pro concluder, io attendera le medienocte pro basiar mi sposa. Un
> simplice basio que nos sempre adjutava tanto,
>mesmo a comprender ubi nos
>va.

Io volerea haber un persona pro basiar e comprender e... Iste Rodrigo... si
ille continua a scriber super iste cosas, vos va cognoscer le tro ben... :-(

> Mario, qui se interroga, o tenta de facer lo.

Rodrigo,
qui face le mesme cosa ;-)

(C/S sempre benvenite)