Condense Mail Headers

"INTERLNG: Discussiones in Interlingua" <[log in to unmask]>
From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 27 Nov 2001 21:49:54 -0500
}
}Io pensa que tu ha courage e que nihil pote proibir iste expression
}si es tu que lo scribe. Il mancarea anque isto! Qui pote rationar
}con Misenior Aquelle?
}
}Mario
}

Io non comprende tu reaction a me personalmente.  Proque iste
intense negative reaction? Io non pensa que io ha facite alco
que un persona ordinari regardarea como offensive.  Mais tu
pare extrememente incommode quando io exprime analyses abstracte
de certe conceptos, que es lo que io face secundo mi profession.

Io non ha dicite que tu pote o non pote facer alco.  E tu
pare non inclinate a rationar con me de toto.  Como pote tu
dicer que necuno pote rationar con me?  Senti tu incommode
in rationar?  Esque io face tu incommode quando io lo face?
Ordinarimente un homine ignorarea me.  Mais tu reaction es
exaggerate.

In responsa a tu question, io pensa que Kjell pote rationar
con me.  Io pensa que quicunque qui vole considerar le implicationes
de ideas pote rationar con me.  Io non require que illes semper
arriva al mesme conclusiones como io.  Tu non mesmo commencia
a rationar con me mais deveni incommode e attacca me.

Multo interessante....

Stan