From:
Date:
Wed, 30 Jan 2002 08:46:46 +0100
Scribe STAN MULAIK <[log in to unmask]>

>Mario,
>   Ora tu message es legibile sin le html!
>Stan

Ben! Problema resolvite. Gratias pro le collaboration.

In le dies passate io leggeva iste tu annuncio:

--- In academiaprointerlingua@yahoo:
>Le prime edition de "Confluentes" ha 15 pagines de texto e veni in le
>forma de un libretto 5.5 in. x 8 in.  Io es le principal autor del
>articulos in iste prime edition, mais in le futuro io spera que
>alteros va scriber articulos pro Confluentes.  Nos va essayar de
>meliorar le periodico in le futuro.
>
>Stan Mulaik

Io non cognosce Confluentes e nonobstante isto io pensa que illo merita le
augurio de un valide successo pro le diffusion de Interlingua.
Mesme tu te pone le exigentia de exprimer le proposition de meliorar le
periodico in le futuro.
Pro me il serea interessante comprender si tu te refere al contento o anque
al aspecto graphic del periodico.
Relativemente a iste ultime aspecto io ha presente le qualitate del
publicationes in Italia. Nos ha un tiratura que respecto a tu Pais
securmente sera multo limitate e, totevia, il es probabile que nos ha un
qualitate editorial equal o superior.
Io me poneva iste demanda: Interlingua haberea avantages per un periodico
que se poterea presentar con le mesme prime qualitate del lingua, como
dicer, a nivello international, o con le propension de ganiar un diffusion
international?

Un periodico es supertoto un contento editorial, postea anque un aspecto
"accattivante" (vide in Zingarelli, pro gaining) le attention. Relativemente
al contento, si tu scribe que tu spera que alteros va scriber per
Confluentes, io crede que tu ha jam sperimentate le prime problema, illo de
colliger un numero de textos sufficiente pro licentiar un edition del
periodico.
Io lege tu indication como le constatation que, o tu provvide de tu mesme, o
le textos non se mitte insimul, non se collige.
Le problema al fin non debe esser de natura diverse mesmo pro Panorama, le
unic publication que garanti le periodicitate e un minimo de aspecto de
revista.
In omne caso un initiativa editorial de nove conception haberea le mesme
theoric possibilitate de diffusion de Interlingua, si on considera le paises
ubi se practica le linguas de fonte.
Un diffusion potentialmente grande, in theoria.
Le debatto que io amarea initiar debe reguardar le prime difficultates que
un ipothetic initiativa editorial trovarea in relation al materia prime:
autores e textos, sequite ab le qualitate del texto.
Le altere questiones, que equalmente vaderea considerate pro confectionar un
producto final digne del nomine de revista periodic, poterea attender le
individuation del presentia disponibile de autores valide e de revisores
attente e attendibile.
In conclusion, tu e le contributores de iste lista, pensa que il sia
possibile realisar un redaction pro le edition de "numeros unic" a nivello
international e con grande ambitiones?

Un recommandation securmente utile: referentia al UMI e a Panorama, al stato
del initiativas limitate al Nord America, non debe esser considerate
aspectos polemic. Al contrario, pro un serie debatto, le referentia al stato
attual constitue un puncto de partita.

Io ha lanciate un nove thema.

Ciao

Prova MSN Messenger per conversare in linea con i tuoi amici:
http://messenger.msn.it