From:
Date:
Thu, 1 Nov 2001 20:09:43 +0100
Luca Ghitti wrote:

> (...)
>
> Habente in Italia precios al minus con tres zeros, le estranieros debe haber
> le mesme difficultate que io habeva in Slovenia! :-)

Un interessante cosa in italia es que le monetas, al minus illos de 500 lire ha
le ammonta scribite etiam in braille, le scriptura pro non-videntes. Ma le moneta
que io habeva como specimen e monstrava a un amico qui es non-vidente (cec) era
tanto usate que le amico non poteva palpar le cifra 500.

On recipeva etiam, quando io visitava Roma, jettones telephonic como cambio. Io
non los probava...

In facto mi visita a Italia occurreva plus o minus in iste tempore del anno, e le
temperie que il faceva in Italia era simile a un passabile estate svedese! Multo
interessante experientia cambiar le tenebras ci al lumine in Italia!

Cellus