From:
Date:
Thu, 31 Jan 2002 08:06:59 +0100
Euro festea su prime mense.

Gratias a te, Denis!
Como te trova tu a un mense del introduction del Euro?
(un modo furtive pro tentar de discoperir de ubi tu es vermente!)
Il pare que le change over non ha presentate le inconvenientes que on
supponeva e, superate per le personas commun le periodo initial del
conversion, il pare que le initiativa del Finlandia directe a evitar le
monetas de 1 e 2 cent, probabilemente non restara un caso isolate e le
precios se formara in le UEM a initiar de 5 cent.
Intertanto le italian Accademia della Crusca, le maxime autoritate "moral"
pro le correcto uso del lingua italian, se ha officialmente exprimite pro le
uso de Euro mesmo al plural (in italiano).
Quando io observa le personas in mi Treviso, io non trova plus alcun sorta
de manifestation contrari al nove moneta. Al maximo io ha incontrate, justo
heri, ancora le uso de un photocopia in substitution de un modulo que
provisorimente non es disponibile per finir le duo menses (in Italia)
reservate al conversion. Isto demonstra un voluntate de facilitar le
operationes e de superar le difficultates practic e particular.

Reguardo al messages que seque e a quanto scribeva Allan, le precio deberea
obligatorimente esser indicate in sol Euro, o transitorimente in le moneta
originari e in Euro.
Assumer anque le US dollar deveni un ver problema per le rapporto de cambio,
multo vivace e non favorable al Euro.
Totevia pro le systema de pagamento preferite per le Servicio de Libros
(billets in un inveloppe) il sera le personas del area del dollar que facera
autonomemente le conversion e inviara le quantitate de dollars bastante.
Forsan le facto del cambio assi non favorabile al Euro resulta un precise
selection del autoritate monetari europee pro tentar le dollar a venir a
pactos, alteremente sin un conversion recercate e definite al maximo
nivello, intertanto se avantagia le exportationes europee al area del dolar
e, forsan, on pensa, que durante le proxime primavera, on non debe excluder
un paritate de cambio vermente diverse respecto a hodie. Gratias al Euro,
USA e UE, cambiara lor reportos.
Nos videra!

Ciao,

Mario

>From: Dussart-Marcosanu <[log in to unmask]>
>Subject: Re: Servicio de libros del UMI
>Date: Wed, 30 Jan 2002 21:13:28 +0100

>dollares.
>Amusante: io habeva volite demandar a Alberto "a que tu joca ?", e pois
>habeva decidite lassar lo in pace, quando io he vidite iste judiciose
>reaction de Mario.
>Gratias Mario,
>Denis.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer dall'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp.