INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sat, 6 Dec 2003 15:46:31 -0800
Barbara Rubinstein ha scribite:

"Proque ha nemo respondite a mi appello de participar
in polyglot <http://www.polyglot-learn-language.com>?
"La il ha plus de cinque milles personas, le
majoritate juvenes, qui vole apprender linguas.

"Il ha personas qui vole apprender latino, esperanto,
italiano, espaniol, portugese. Plure de illes debe
interessar se pro interlingua, ma isto exige que nos
usa interlingua in polyglot!

"Mi filia, Yvonne e io ha, sedente in duo cameras, un
presso del altere, arrangiate un chat in interlingua,
ma isto esseva un poco artificial. Adjuta nos, per
favor!"

---

Io ha vadite duo vices a Polyglot, ma usque nunc,
limitationes de mi accesso temporal gratis al rete (un
hora diariemente al bibliotheca public de Long Beach,
California) ha prevenite que io contribue a iste sito.

Si in le futuro io habera tempore pro contribuer al
sito, io va essayar usar conjunctemente e interlingua
e le anglese.

Io regretta que usque nunc io non ha potite adjuvar
vos plus activemente in iste projecto vostre, que es
multo digne de multe attention ex omne nos!

---

I have gone twice to the Polyglot site, but up to now
limitations to time access to the Net at no cost to me
(an hour once a day at the public library in Long
Beach, California) have kept me from contributing to
this site.

If in the future I have the time to contribute to this
site, I'm going to try to use both English and
Interlingua together.

I am sorry that up to now I have not been able to help
you more actively on this project of yours, which is
very worthy of a lot of attention from all of us!

http://photos.yahoo.com/