Date:
Thu, 11 Dec 2003 09:28:53 -0300
Senior Harb

Vostre paroles non me pare amical (o "amicales" como vos dice).
Vos attacca mi persona e lassa sin responsa mi argumentos.

Ben que vostre opiniones non me pare bizarre, ni infantil, ni stupide, il
sembla que vos pensa que pote (o debe) inseniar a le americanos de SUA como
illes debe appellar lor proprie pais...

Vos non ha convincite me con vostre attaccos personal e le repetition de
vostre opiniones.
Io ancora prefere "americano".
In Brasil, on usa iste parole equalmente por le pais e por le continente.
Le contexto es sempre sufficiente por facer le signification clar.

Jr