From:
Timothy Finan <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 12 Dec 2003 02:33:07 -0000
Car Josef,
Per favor non te offende.  Io habite Chile et io ama iste pais tante
come mesme le chilenses. Io es sposate cum un chilenese.  Hic io es
accustumate ser appellate gringo.  Tote le estranieros es appellate
asi hic.  Mi puncto es que plusquam 280 milliones de norte americanos
es accustomate pro plus de 200 annos a ser applate americanos.  Non
es necun incomoditate utilisar statounitese hic in sud america  aut
quando io scribe interlingua.  Ma mi identitate come pro tote le
habitantes de le statos unite es  americano sin necuno prejudicio pro
necuno.
Id es un facte que perception es realitate e hic nos ha un caso de du
perseptiones opposite.  Peto perdono de nove. Force io ha argumentate
tropo vigorose.  Io es un homine de pace.
amicalmente
Timothy

> Salute Timothy non es de accorde mais vale le liberte de expresion
es belle

> Supra le inferioritate es un argumentum ad absurdum non serea que
es tu que habe sensation de superorite affectate ?

> Per que te afecte si in chile estadounidense es un termino normal
io non parle ni yanke ni gringo que illos si poten es despective.

> in le articulos normales on pote vider les Statos Unitos ..isto et
lo altere

> et illo non es mal.
>
> Tu debe comprender que habe alter Americanos que regretamos le
alter senso de America et non per inferiorite como tu le dice ma per
orgolio de esser etiam Americanos.