From:
salivanto <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 22 Dec 2003 11:35:28 -0000
Kjell:
> Io ha essite in Montenegro. Ibi on parlava serbo (e
> non croato como io credeva)*. E occurreva tal
> stupide cosas como "Esque vos ha pan (kruh) ci?
> Responsa: No, nos ha solo hleb (le serbe parola
> pro pan). In Serbia, usa per consequente,
> confidentemente "hleb" pro pan.

Io memora le phrase "hleb e puter".  Ante que io
vadeva a croatia in 2001, io apprendeva multe le
croato.  Il ha multe libros e cassettas super
"serbocroato" e pauc super "croato."  Multos esserea
bon (i.e. illos es bon secundo qualitato e didactic),
sed il ha troppo parolas serbe.  Io non successeva
evitar apprender alcun parolas serbe.  Il es a me
estranie, que io forsan nun volerea apprender parolas
serbe.

In croatia, nos esseva in un loco satis touristic,
e on semper parlava germano a me, sed io gaude que
io poteva leger le signos e dicer alcun parolas.

De facto, in le region de Serbia ubi io va vader, on
parla hungaro.  In iste momente, io non memora la
parola hungare pro pan.  Io memora solmente "sir"
e "viz" (bira e aqua.)  ("kenyeret" - apparentemente
io ha nusquam apprendite iste parola.)

> Io debe expressar me in favor del estate de Hungaria.

Io era in Hungaria in le estate de 2002 - dum 10 dies
con mi parve filio.  (In ille tempore, ille non habeva
3 annos.)  Mi marita restava a casa con mi nove filia.
Il me piace multissime le hungare foresta de pinos.

A revider,
Tomaso / Thomas ALEXANDER