From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 2 Oct 2003 09:02:12 +0200
From: "Josu Lavin" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Thursday, October 02, 2003 12:18 AM
Subject: Re: [INTERLNG] Le traduction del dictionario de Piet Cleij al
anglese

> Pro facer le NIED (= New Interlingua English Dictionary) on deberea haber
in
> conto le entratas del grande dictionario interlingua-germano (cuje autor
io
> non sape qui es). Illo serea le dictionario le plus complete.

Responsa :
      Deutsch-Interlingua Wörterbuch
      www.babylon.com
      Zweite Ausgabe. 6. März 2003. Mitarbeiter: Bent Andersen, Piet Cleij,
Freddie Edstorp, Allan Kiviaho, Arne Pedersen, Gheorghe Petrineanu, Jan
Årmann
        a.. Glossary Builder: A. Schild & H.E. Ruhrig
        b.. No. of Definitions: 46,828
        c.. No. of Users: 147,627

> Isto deberea esser postea le dictionario de base pro elaborar altere bon
> dictionarios in qualcunque altere lingua.
>
> Es illo difficile?
>
> Io non sape anglese e crede que poterea facer lo con parve adjuta de mi
> amicos.
>
> A presto!
>
> Josu Lavin

Commentario:
Io time que tu non comprende le difficultates in connexion con  production
de dictionarios si tu crede que il es possibile facer lo sin m u l t o bon
cognoscentia de, in iste caso, anglese.
Le plus extensive dictionario in interlingua essera le "Stora
Svensk-interlingua ordboken" per Pian Boalt, Svedia,  qui anque ha traducite
plures del libros de Servicio de Libros.  Illo tosto es preste pro
publication e habera plus de 90 000 entratas.

Cordialmente,

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG