From:
"Chris B." <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 25 Nov 2003 19:40:37 -0500
>[salivanto]

[erik]
>Anque io ha vidite iste description del pronunciation in IED e  io volerea
>saper si alcuno pote explicar iste  "ai" in vice de  a-e. Es illo un
>pronunciation latin o anglese. Qui pote responder?

A mi aviso, [ai] es un approximation del supponite pronunciation de AE in
latino classic. Su existentia in le IED me confunde un poco, viste que que
le norma de pronunciation de interlingua son in general illo del latino
medieval, ubi AE se realisa como [e]. Si on sequeva le pronunciation
classic pro omne particulos latin, on dicerea [kirka] pro "circa"!

Amicalmente,

Chris