From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 8 Dec 2003 22:04:56 +0100
From: "jasef harb" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Monday, December 08, 2003 6:43 PM
Subject: [INTERLNG] AVE Totos

> Io scribe perque un question.
>
> Per que on non trove le parola statounitense in le Dictionario de
interlingua ?

> Io pensa sinceremente que es un grave error de appellar a le
"statounitense " Americanos

> Realmente es un mal utilisation del senso correct de la parola AMERICA que
es de omnes les americanos et non sol de un pais.

> Es vermente un manca de senso et al mesme tempore un certain certe insulto
per le alteres populos que conforma le America.

> Nonne ?

Non unitense sed in tal caso unitese, nonne?
Le question es justificate. Ma que es le nomine pro iste citatanos in
anglese, francese, espaniol etc. Qual parola usa le americanos ipse in USA?
Io crede que "americano".
In svedese il es le analogia de  americano o possibilemente, ma rarmente,
cive de SUA, un parola multo longe in ille lingua.

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia