From:
salivanto <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Jul 2004 11:58:54 -0000
Stan ha scribite:
> Thomas, io es infelice que tu es sin empleamento.
> Que es tu linea de labor?  Es isto un exemplo
> del retardation del economia in tu region?
> Continua le cerca! Io es secur que un homine
> intelligente como te va trovar empleo.
> Stan Mulaik

Car Stan,
    Gratias multo pro vostre parolas e pensiamentos.
De facto, io ha ancora empleamento... sed solemente
usque le fin del mense.  Tote mi departamento va
clauder.  Nostre labor i a Canada (a vostre sanitate,
mi amicos canadian!) e a India.  Le mi clientos le
plus grande se tracta con film photographic, e iste
commercio suffre multo pro le successo del apparatos
photographic digital.
    Mi "linea de labor" es ... ben, io a penna pote
clarificar in anglese.  De costume io dice "supporto
del clientos".  Esque on comprenderea le parola
"help desk."  Io anque es un operator diplomate de
IBM pro computers del typo AS/400.  Io ya considerea
un relocation geographic.
    Io es, veremente, ancora in un disposition multo
bon.  De facto, io me senta multo discargate, pro
que io atendava multe menses, con le cognoscentia
que io va perder le empleamento, sin saper quando
o como.  Nunc io lo sape.  Io regratia le deos, que
io habeva tanto multe advertimento e tempore pro me
apprestar.

    A proposito - salutations cordial a mi amicos
bulgarian.  Io intendeva a ir a Bulgaria pro le
conferentia post alicun septimanas, sed finalmente
io debeva annular mi planos de viagiar pro le
situation de mi labor.

Thomas Alexander
Rochester NY USA
www.NightinGael.Net