From:
Date:
Wed, 25 Feb 2004 17:50:58 +0100
[log in to unmask] wrote:

>Io crede que si le europeos admittera Turchia al Union
>Europee, ante multo tempore illes regrettara
>multissimo iste decision.

Isto dependera multo del evolution economic. Turchia es un del poco
vermente secular paises musulman. Le question es si le elite turc potera
retener iste stato del pais si on considera que christianismo es plus in
plus demonstrate in paises in le Union Europee.

Religiones pote esser miraculose in un situation de concurrentia ma si
illos es al poter illos es a vices terribile.

Il es anque a notar que islam non ha - a mi aviso - passate un periodo
de reformation como le christianitate e on forsan ancora ha - como multe
gruppos fundamentalista - ancora le idea de un teocratia.

Kjell R