Date:
Sat, 13 Nov 2004 11:58:42 +0100
Daniele Nicolucci (Jollino) wrote:

> Isto me pare estranie, proque si tu va in montania in grottas tu pote
> facilmente trovar fossiles de ammonites, ubi il habeva le mar multe
> eras retro. In veritate, ammonites es facil a trovar... vide
> http://www.discoveringfossils.co.uk/lymeregis.htm . Esque alicun
> 'scientistas' poneva ammonites false illac assi que visitatores los
> trovava? :)

Io non diceva que tote le scientistas 'imbrogliano', ma  non 'tutto ciņ
che lucica č oro', le systema
ha cercate de inculcar nos una serie de mendacios como veritate e nos
non ha le capacitate reactive pro distinguer inter le veritate e le error,
nos ha bibite toto como veritate pur.
Io te consilia de leger le libro de Federico Di Troccio un prof. de
Historia del Scientia al Universitate de Lecce del titulo: 'Le bugie
della scienza' (Oscar Mondadori ISBN 88-04-39458-7)  pro comprender como
nos (le gente normal) esseva tractate per le homines de scientia como
imbecilles a qui on pote dicer qualcunque cosa perque (tanto) illes es
un (branco) de ignorantes.
Isto es le cosa que me enoia, io non es anti-scientia, io es
pro-scientia, ma io vole distinguer inter le ver scientia basate super
leges e principios empiric e
refusar le (elucubrazioni mentali e i voli pindalici di certi personaggi
detti scienziati). E io crede que cata un de nos deberea verificar isto,
multe del conceptos que nos ha recepite e esseva inculcate in nostre
mente quando nos era infante hodie non es plus ver e nos continua a
vider los como tal.

jo