From:
Date:
Tue, 9 Dec 2003 20:42:50 +0100
Timothy Finan wrote:

>Gratias Josef por tu responsa.  Naturalmente io comprende tu opinion
>proque il es le mesme que dice tote le gente hic en Chile.  Ma in mi
>aviso uno pote dicer statounitense a un mexicano o a un brasilero.

Con le restriction que in ille duo casos il ha un distincte pais Brasil
o Mexico que on pote nominar.

A vices il me sembla que le rapide accesso al nomines correcte de nove
paises inhibi le creativitate. Io me recorda le Conferentia de
Interlingua in le Republica Czech. Ibi on parlava del "Republica". E io
me recorda que io sovente audiva personas mentionar lor pais como "Le
republica"!

Amicalmente

Kjell R