Date:
Wed, 17 Dec 2003 01:37:45 +0100
Tomaso scribeva:
> Car Robocap,
>    Io non ha vidite un responsa a mi
> limericos de responsa.  Ecce illos, e plus:

Car Tomaso, tu non videva responsas a tu limericos de responsa pro le simple
ration que io numquam respondeva (io regretta multo de isto, ma de tempore in
tempore io debe laborar: oh, destino cynic e fraudator!). Io spera que iste nova
va a altiar tu moral: tu non es devenite multo myope como forsan credeva.
Isto me recorda un anecdota: un ancian senior vade al medico e dice: "doctor,
post qualque tempore io face plure crepitationes de ventre, totevia fortunatemente
 illos non pute ni face strepito." Le medico inspice le anciano e prescribe a ille
alcun pharmacos.
Post alcun jornos, le ancian senior retorna e dice: "doctor, io prendeva
regularmente le pharmacos, ma io face semper plure crepitationes de ventre, e
- lo que es pejo - nunc illos pute multo, ben que illos continua a non facer
strepito." E le medico responde: "Ben, considerate que le sinusytis es sanate,
nunc nos pote pensar al otitis; postea, in fin, nos va curar le crepitationes
de ventre."

> Limerico uno:
>
>  Robocap o, forsan, le "cappa de robo"
>  pretende non esser un "esperantophobo."
>  Ille ride alquanto
>  de me, Salivanto,
>  Cuje lingua es parlate circa le globo.

Mia prezento:
Mia nomo estas robocap [pron. rObokap].  Mia patrina lingvo estas Italio, sed mi
konas ankaux Anglon, Latinon, Interlingvon kaj - malbone - aliajn lingvojn.
Mi amas cxiajn "conlangs" (konstruitajn lingvojn), por ke mi faris hejman pagxon
"robocap's Tower of Babel" (www.geocities.com/robocaps_tower_of_babel).
Mi havas dek unu katojn kaj dek unu biciklojn (eble mi amas dek unu). Mi
komencis lerni Esperanton antaux dek kvin monatoj: laux mi, gxi estas lingvo pli
bela kaj malpli facila ol oni diras. La aspekto ke mi precipe amas estas la
neuxtraleco pri nacieco de la parolantoj.
Gxoja naskotago, Zamenhof!
(Bon anniversario (nascite le 15 decembre 1859), Zamenhof! )

> Limerico duo (mi sonio incube):
>   (Mi incubo) (Mi sonio mal)
>
>   Ecce mi limerico de Esperanto,
>   proque Robocap jectave le guanto,
>   Io vadeva al "kunveno"
>   in Esperanto-terreno,
>   sed oblidava mi lingua intertanto.

> etc.

> A revider,
> Tomaso

Ben, como io diceva in mi message del 18-11 justo passate ("Si isto thema
interessa vos, io va exponer presto alcun ideas in re") mi idea es organisar un
proba de Limericos, per exemplo un viage ideal per le Paises de Interlingua.
Omne station esserea dedicate a un Pais e haberea un vincitor de etappa,
designate per un jury (possibilmente con le traditional basio del miss).

A titulo de stimulo io va exponer alcun Limerico homage.

Etappa brasileira (ciao Tom!)

Un esperanta azeno mangiava un banana
se promenante verso Copacabana
Lo vide un guarda vermente racista
qui ordinava a illo "For del pista!"
lo povre azeno que revene ab Copacabana

(Si illo esseva un asino interlinguiste poteva communicar con le guarda, in vice
 que facer petos)

Etappa svedese (ciao Kjell!)

Un juvene vikingo de Uppsala
soleva montar super un scala