From:
Thomas Alexander <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 5 Apr 2005 11:38:03 -0700
> De plus in plus me prende le sentimento
> que in iste lista nos debe stoppar le
> discussion super esperanto.

Non super Esperanto, sed super le projecto de reforma
de 1894.  Isto es un altere cosa.  (A proposito, nos
non oblida qui leveva le thema.)  Nos esse de accordo.
Ecco mi ultime parola super le thema hic ... sed io
veremente spera que tu va repensar le cosa, e discutar
lo con me forsan in e-mail private.

> Io ha le impression que senior Alexander non ha
> legite le texto del projecto de reforma de 1894.

Qual texto?  Il ha multe textos super iste projecto.
Io non ha legite omnes, sed io ha legite multes.  Io
crede que io ha legite le textos (al minus quotationes
extensive ex illos), que anque tu ha legite.

> In 1907 Couturat ha introducite iste reformas in su
> projecto Ido. Isto monstra que illos esseva ben
> compatibile.

Hic tu erra, ma nos discuta alibi, va bene?

Amike salutas,
Thomas/Tomaso ALEXANDER.
www.NightinGael.Net
---Anything below this line is not from Thomas ---

http://mail.yahoo.com