From:
"Jay B." <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay B.
Date:
Fri, 29 Apr 2005 22:06:09 -0400
Car Petro,
Io volerea parlar con te per le Skype,
e forsan a causa del differentia in horas
nos non trova un al altere in le Servicio
de Skype.

Il es interessante que multe personas
ellige le 'interlingua' como lingua de
contacto preferite. Ma... in mi opinion,
secun Kjell e io conversava re isto anque,
il pare que multe de iste personas mesmo
non cognosce lo que es Interlingua, e crede
que como illes parla plus que un lingua illes
es 'interlinguistas' :-)))

Mi nomine a skypesc es 'jjbowks'.
Il esseva un enorme placer parlar con Kjell
e anque Catriona per Skype. E in plus io lo
usa pro parlar con personas in Espania e altere
partes de Europa, ma quasi sempre le hora es
multo avantiape pro illes e solmente tarde in
le die pro me. Forsan io poterea essayar
connectar in le matino ante del comencio
del schola pro alcun minutas. Esque isto adjutarea
con poter facilitar un conversation per Skype?

Io jam te ha includite como un de mi contactos.

Con salutes amical,
Jay B.

Il 28/04/05, Peter Kovacs<[log in to unmask]> ha scritto:
> Esque anque io poterea parlar con Jay per le Skype?! Io desde
> relativemente usa le Skype, ma io ha nunquam parlate con ille usque ora.
> Mesmo io non ha su nomine skypeari in mi lista... (Forsan anque le
> differentia in le calculation de tempore causa, que nos nunquam nos ha
> incontrate usque nunc in Skype...?)
[...]