From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 16 Aug 2004 08:03:52 -0500
Io ha scribite:

>le linguas natural es le espaniol.

Chris:

>De mi opinion, le lingua le plus vicin a interlingua es de facto catalano.

Naturalmente io comprendeva le thema assi, que on deberea seliger ex
le "linguas de controlo" de interlingua in vista de su proximitate, dunque
io ha seligite ex ille linguas. Pro isto io ha venite al conclusion, que
le espeniol es iste lingua.

Io non cognosce le catalano, ma io sape, que linguas neolatin "parve" (de
minoritates), p. ex. le catalano e le occitano multe simile al interlingua
(anque altere linguas neolatin, le quales non serviva como fonte de
interlingua, p. ex. le romaniano).

KP