From:
"Jay B." <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay B.
Date:
Mon, 4 Apr 2005 23:06:55 -0400
On Apr 4, 2005 1:21 PM, Thomas Alexander <[log in to unmask]> wrote:
> Salve Piet,
>
> Gratias pro tu responsa.
>
> [...] Io non es un Esperantista
> fanatic (quanquam io parla iste lingua "chiutage", e
> de tempore a tempore plangia me super le pretendos de
> Interlingua e su proprie fanaticos.  Que io non es un
> fanatico pote confirmi illes in iste lista qui me
> congognoce.

Io vole confirmar que 'Tomasego' non me
pariva un ''fanatico' esperantistic'' ma io
certemente notava un fanaticismo familiar
ille es un excellente homine de familia,
multo dedicate a su sposa e filios. Ille es
como debe esser un capite de familia multo
''fan'' de su proprie familiares... Quando io
visitava con Thomas, le granpatres veniva
anque a visitar, io definitivemente pote
assecurar tote qui vole saper de isto que
Thomas es un bon homine de familia e
aperte a inseniar le amor que ille exerce
in su familia con personas qui deveni su
amicos. Io dunque pote parlar liberemente
habente experientiate su caritate e su
hospitalitate.

> Io non crede que cool list es apte pro un discussion
> extensive super le Projecto de Reforma de Zamenhof de
> 1894, sed io volontemente audirea lo que tu sape
> super lo, mesmo in e-mail private.

Vermente. Tu ha ration, le Collateralista non
es le placia pro ille discussiones... ma forsan
le sito del Academia pro Interlingua:

Ubi on pote discuter nove e vetere projectos
auxilingual con le idea de benvenir tote discussiones
in un spirito de collaboration e respecto mutue.
Le Academia pro Interlingua era un gruppo basate
sur le vetere Kadem Volapuka... Hodie varie auxilinguistas
qui voleva resurrectar un foro pro le discussion de iste
themas esseva formate... un del prime accordos esseva
le promotion de Interlingua de IALA como successor
al Interlingua de Peano, si Giuseppe Peano, a memoria
de quem esseva dedicate le nove foro in Yahoogroups.

N.B. iste foro non ha qualque cosa con le foro
dedicate al Romanica, le qual anque ha declarate
su proprie 'Academia [de] Interlingua'. Malgrado
iste situation confundente, le discussion de Romanica
como un disveloppamento auxilinguistic es benvenite
al foro del Academia pro Interlingua in Yahoogroups,
assi como qualque altere projectos auxilinguistic
sia le Reformation de Esperanto per Zamenhof,
le Solresol, le Volapuk, Occidental, Novial, Intal
etc. etc.

In quanto al Gruppo Europee Fenestrate io non ha
qualque bon cosa a dicer. E mesmo non deberea
dicer multo... un typo multo inimical appariva illac
qui insultava e disputava e faceva un grande peste
de tote discussion. Le situation es un reflexion
de speculo circense del situation in Europa del
secunde millenio.

Ma in volta al thema de Alexander le Fanatico
Familiar io vole adder que ille es un excellente
exemplo de persona con mente aperte a nove
ideas qui gusta de parlar de themas interessante
e qui ha un grande cognoscentia de themas
linguistic. On poterea dicer que ille pare quasi-
fanatic al studio de linguas, cosa que on non
trovarea mal de toto, si non un forma de esser
exemplari pro le majoritate de americanos, qui
non se dedica al apprendimento de un lingua
extranier. In isto Thomas debere continuar
devenir un 'fan(atico)' de linguas, proque le
apprendimento de linguas apere portas al
communication con alteres e isto fomenta
le pace e non le guerras.

Pacificamente (ab le costas Atlantic),
Jay B.