From:
robocap on wind <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 24 Apr 2005 02:46:21 +0200
Gentilmente Jasef scribeva:

> Car Robocap
> Re a le prime numero del Oculo que a esser pubblicate in maio
>
> Tu poterea parlar me plus supra illo ?

Io responde de bon voluntate, anque si Jasef non legeva mi derectos. Tote le
parolas sequente potera esser usate contra me (de altere parte, mi sposa jam
lo face quotidianemente).

Io admitte mi culpas. Io non succede a vider le mundo como un cosa seriose.
Quando io vide un politico que face le visage seriose e dice parolas
bombastic, io ride e dice: "per favor, post vos".

Assi in re linguas international. Le historia de Volapuk es un de contos
plus irresistibilemente humoristic que io cognosce. Se io esseva juvene,
probabilmente io faceva un weblog: ma io es vetule, assi io face un
periodic.
Hic es le numero 0, que io pubblicava in forma textual in februario 2004.
Pois que necun respondeva, non mesmo Josu (ciao Josu!), per un anno io
diceva a me mesme: vole ben abandonar iste idea stupide, tu non ha tempore
pro isto. Io respondeva: tu ha ration, ma pois io continuava a pensar a iste
idea. Io non pote plus supportar iste duo folles furiose que vive con me. Io
opina de studiar le Klingon e fuger de lor.

Le oculo interlinguistic - numero 0 (februario 2004)
curate per robocap

NIHIL DE FUTILE ESCAPPA NOSTRE ATTENTION

=====================================

Regno Unite - Aqua roman ancora al valvula
origine: BBC News - World Edition - 6 februario 2004

-- Archeologos discoperiva un conducta de aqua vetule de 2000 annos
construite per
le romanos que functiona ancora.

=====================================

Regno Unite - Vaccas registrate como votantes
origine:
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/02/19/offbeat.britain.bovine.ap/ind
ex.html

-- Per le secunde anno consecutive, un femina anglese inscribeva duo nomines
sur
le formulario de registration que resultava esser vaccas.

=====================================

Regno Unite - Piranha discoperite in le Tamisa a London
origine:
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/02/20/offbeat.london.piranha.reut/i
ndex.html

-- Un piranha del typo appellate "cinctura rubre", longe 4 uncias
(approximatemente 10 centimetros) esseva lassate cader per un laro sur le
ponte de
un imbarcation usate pro oxygear le riviera. Le Tamisa esseva declarate
"morite"
in le annos sexanta, ma actualmente es domo pro 119 typos de pisce.

=====================================

Regno Unite - un Raffaello del valor de $40 milliones esserea 'un
falsification'
origine:
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/02/19/britain.raphael.reut/index.ht
ml

-- Un pictura de Raffaello comprate per le Galeria Nationale Britannic in
iste
mense al precio de 22 milliones de libras sterling ($41,7 milliones o
EUR33,36
milliones) es un falsification, un professor de arte americano dice.

=====================================

Israel - Juvene studente feminin face nude le nettamentos al fin de ganiar
plus
origine:
http://www.corriere.it/Primo_Piano/Cronache/2004/02_Febbraio/20/studentessa_
israele.shtml

Pro pagar se le studios, un femina de vinti annos se disvesti completemente
tosto
que arriva in le domo de reordinar: «Ma nihil sexo»

=====================================

Svedia - Cyclismo: Susanne Ljungskog competera con masculos in le Aperte
scandinave
origine:
http://www.corriere.it/ultima_ora/agrnews.jsp?id={8A5C4FAE-70F7-49EF-09EA-0F
A68E3E278D}

-- Susanne Ljungskog, campion mundial feminin de cyclismo sur strata,
competera
con su collegas masculo. Le competition, le prime con competitores de ambe
sexos,
occurrera durante le Aperte scandinave, previdite al proxime 8 augusto.
(Agr)

====================================

Francia - Nuptias con le promisso morite
origine:
http://www.corriere.it/Primo_Piano/Esteri/2004/02_Febbraio/20/nozze.shtml

Le promisso esseva morite in un incidente stratal. Le nuptias con defunctos
in
Francia es approximatemente cento desde le 1959.

A revider al proximo numero del "Oculo interlinguistic" (maio 2005)!

Cordialmente,

vostre robocap
(vole ben leger e divulgar "Le Oculo Interlinguistic"
http://digilander.libero.it/OculoInterlinguistic)