From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 22 Apr 2005 07:01:55 -0700
Hic io vos invita a vider e mesmo si pote audir le cacion in Rock Francese jeune et con
mesme si es vetule es bon

Juvene e stupide

Per Damien Saez 1999

Ancora un die se leva sur le planeta Francia et io sorti dulcemente de mie sonios

io entra de nove in le dansa

como semper il es octo horas del nocte

io ha dormite tote le die

Io ancora vadeva a dormir troppo tarde

io deveniva surde ancora

Ancora, ancora un nocte o le juventute de Francia

Ancora, illa va a amusarse ben perque hic nihil ha senso

Alora elle va a dansar, finger esser felice

Pro vader  gentilemente a dormir mais deman nihil vadera melior

Refrain:

Perque on es juvene e stupide

Perque illes son vetere e folle

Perque le homines mori sub le pontes

Mais iste mundo es indifferente

Perque on es que pedones

Contente de esser a genus

Perque io sape que un die nos ganiara a devenir folle

Ancora un die se leva sur le planeta Francia

Sed io ha perdite mie sonios desde face multe tempore io cognoce troppo le dansa

Como semper, il es octo horas del nocte io ha dormite tote le die

Mais io sape que on es alicunos millardos a cercar le amor

Ancora un nocte ubi le juventute Francia

Ancora, illa va a amusar se ben in iste stato de urgentia

Alora illa va a dansar, finger exister

Qui sape Si on claude le oculos on vivira vetule

[...]

Perque io sape que un die nos nos amara como folle

Ancora un die se leva sur la planeta de Francia e io ha perdite mie sonios face multe tempore , io cognoce troppo le dansa

Como semper, il es octo horas del nocte io ha dormite tote le die

Mais io sape que on es alicunos millardos

a cercar le amor.

-----

Jeune et ConDamien Saez 1999
Encore un jour se lève sur la planète France
Et je sors doucement de mes rêves je rentre dans la danse
Comme toujours il est huit heures du soir j'ai dormi tout le jour
Je me suis encore couché trop tard je me suis rendu sourd encore

Encore une soirée où la jeunesse France
Encore elle va bien s'amuser puisqu'ici rien a de sens
Alors elle va danser faire semblant d'être heureux
Pour aller gentiment se coucher mais demain rien n'ira mieux

Puisqu'on est jeune et con
Puisqu'ils sont vieux et fous
Puisque des hommes crèvent sous les ponts
Mais ce monde s'en fout
Puisqu'on est que des pions
Content d'être à genoux
Puisque je sais qu'un jour nous gagnerons a devenir fous

Encore un jour se lève sur la planète France
Mais j'ai depuis longtemps perdu mes rêves je connais trop la danse
Comme toujours il est huit heure du soir j'ai dormi tout le jour
Mais je sais qu'on est quelques milliards a chercher l'amour encore

Encore une soirée ou la jeunesse France
Encore elle va bien s'amuser dans cet état d'urgence
Alors elle va danser faire semblant d'exister
Qui sait si l'on ferme les yeux on vivra vieux

[...]
Puisque je sais qu'un jour nous nous aimerons
Comme des fous

Encore un jour se lève sur la planète France
Et j'ai depuis longtemps perdu mes rêves je connais trop la danse
Comme toujours il est huit heures du soir j'ai dormi tout le jour
Mais je sais qu'on est quelques milliards à chercher l'amour

http://mail.yahoo.com