From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 28 Mar 2007 08:19:15 +0200
Den 2007-03-27 16:28:22 skrev Giovanni Nappi <[log in to unmask]>:

> Un commentario politic de Marco Politi (2007-03-27)
> http://www.repubblica.it/2007/03/sezioni/politica/coppie-di-fatto-6/solco-ruini/solco-ruini.html
>
> Le entrata in scena del neopresidente della CEI[1] Angelo Bagnasco marca
> un
> stilo nove, plus calme e minus autoritari. Dispari, in respecto al era
> precedente, le rigidessa del leader qui decide pro totes e dispari
> tamben --al minus in le forma-- (a)quelle implicite adversion prejudicial
> al "Ulivo"[2], que characterizava le linea del cardinal Ruini.

Giovanni, an tu crede que le autor, si ille scribeva in Interlingua pro un
publico estranier scriberea "CEI(1)" o que ille plus tosto scriberea tote
le nomine e explicava que es in le texto?

Il es un poco riscose, ma in mi opinion il es melior imponer le
explicationes in le texto. Il non es sempre que omne lectores lege le
notas!

Kjell R

--
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/