From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 18 Jan 2007 17:30:32 +0100
On 1/15/07, Antonio Castro Lorenzo <[log in to unmask]> wrote:
> Car a totes!
>
> Felice die mundial pro interlingua, io es tentante in scriber un articulo
> pro interlingua pro un periodico local.
>
> Corrigerme si il vos place.
> Acastro.

Salute, Antonio!

Que tu nos face saper quando le articulo sera publicate!
Io attendera anxiosemente, equalmente pro vider
si tu articulo conquistara le curiositate del lectores...

Io, aqui in Italia, tentava de parlar con alcun cognoscentes mie.
Illes non era multo interessate, proque le major parte diceva
que le rolo que interlingua deberea haber ha ja essite conquirite
per anglese :( durante que le restante parte del personas
me dava ration, ben que illes non se habeva jammais ponite
realmente le problema antea...
(italianos, populo de pensatores e idealistas :P)

Amicalmente
Giovanni