From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Jan 2007 09:13:05 -0800
Salute a omnes

  Ben io hodie audiva que le presidente de Francia habeva le idea de crear un linea telephonic pro alertar super le disparition de infantes e illo serea active in omne Europa.

  Le problema que diceva le analytic esseva que il serea multe complicate facer functional iste linea nam le problemas pro communication serea un carga multo grande, il serea necessari haber personas polyglotte que cognosca omne le linguas de Europa e que pota reager rapide al appellos telephonic.

Antonielly Garcia Rodrigues <[log in to unmask]> wrote:
  Io cognosceva le concepto de Union Latin in le previe ano.
http://en.wikipedia.org/wiki/Latin_Union
In mi opinion, le presidentia del UMI deberea contactar le Union Latin
e devenir um institution associate de ilo. Le duo institutiones ha
objectivos compatibile, e un association inter ilos esserea mutuemente
interessante.
Se vos vole, io poterea adjutar a redigir le oficio a esser enviate a
aquele organismo international.

On 1/17/07, Giovanni Nappi wrote:
> [...]
> identitates del mundo latin
>
> Presente in quatro continentes, illo reuni 37 Statos membros e accorda le
> statuto de observator a 3 altere Statos (Citate del Vatican, Argentina,
> Ordine de Malta).
>
> Le Union Latin disveloppa projectos multilateral que reguarda tote le Statos
> membros. Pro complir su mission illo se ha dotate de un rete de
> rappresentationes in un ventena de paises.
>
> Le Union Latin opera a fin que se disveloppa le conscientia del importantia
> del culturas e del linguas latin. Illo concentra su proprie activitates in le:

Don't be flakey. Get Yahoo! Mail for Mobile and
always stay connected to friends.