From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 20 Jul 2008 11:41:24 +0200
2008/7/20 cleij <[log in to unmask]>:

> Edo Hall scribe:
> ".......... me place le idea de additiones, sed non omissiones in nove
> publicationes eventual del IED."
> Io es toto de accordo con ille. Le IED es un documento historic que
> on non debe cambiar!
>
> Salutes
> Piet Cleij

Car Ado e Piet, e totes

Gratias pro vostre feedback.

Io es de accordo con vos que le IED es un documento historic, como io anque
justo scribeva in un previe message mie. Mi questiones dunque non tractava
specificamente del IED. Ma como io anque mentionava, forsan nos debe alora
cercar/crear un dictionario currente que pote reimplaciar lo - forsan le
NIED de Josu?.

Nemo in le lista del toto se senti inclinate a responder a mi questiones
general?: Esque le vocabulario de ia es a) le IED, o b) un reflexion del
vocabularios del linguas fonte? E si vos responde b), non pote vos vider
ulle inconsequentia con retener tone parolas del IED pro eternitate?

Si vos opina que le vocabulos del IED debe sempre esser parte del
vocabulario de ia, non pote vos simplemente scriber isto clarmente? Isto es
ya un puncto de vista completemente valide, ma in tal caso vole ben scriber
lo!

Amicalmente,
Lars

--