From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 22 Jul 2008 22:33:12 +0100
non, io have 4 filios.
ecce lor nomines:
Louis Attila
Samson Guevara
Joseph Leon
Oliver Dylan

Louis, mi prime, ille es un profunde pensator, e devenira un philosopho o
clacissisto
Sam es como un Ullyses, ille es multissime forte robuste e solide, ma anque
intelligente, habile, como Ullyses ille es de parve stature con spatulas
large, como un ariete
Joe es sensitive e artistic (le Seth del poema)
Oliver es un miraculo, un donna del deos, illo have 5 annos.

Assi, tu pove vider que io ha essecurate mi usabilitate in iste mundo, io
pove relaxar in le cognoscentia que qualcunque evenira con mi, io ha jam
complite le plus importante obra que io have a facer in iste mundo sublunar.

fraternalmente
Andrew