From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 29 Jul 2008 23:44:24 +0000
Car amicos,

FACTO CONSTATATE PER ME:

Quando io scribe o parla in interlingua vos me comprende multo melio que mi matre me comprende quando io parla a illa in le lingua que illa mesme me inseniava quando infante!

Esque isto es estranie?

Le communication in interlingua functiona multo melio que le espaniol que mi matre me inseniava!

Isto io ha debite constatar lo non solmente con mi matre!

Le communication in interlingua ha un grado superior que multe linguas appellate "natural"!

Interlingua servi a fin que espanioles comprende' melio le espanioles, a fin que portugeses comprende' melio le portugeses, a fin que angleses comprende' melio le angleses, etc.

Io debeva dicer lo e io lo ha dicite!

Amicalmente

Josu Lavin
Presidente de la Academia pro Lingua Romanica

Herramientas para combatir la crisis. MSN Dinero
http://dinero.es.msn.com/