From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 19 Aug 2008 00:52:15 -0400
Date:    Mon, 18 Aug 2008 18:44:00 +0200
From:    Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Subject: Re: Il ha un altere Alan Kiviaho?

>Stanley Mulaik probabilemente non sape que Alan Kiviaho se trova al
>momento in le hospital pro un operation cardiac e que existe un real
>possibilitate que ille non supervivera. Ex respecto personal pro
>ille, io non va abassar me a responder a iste attacco personal vacue.

- Martijn

No, io non sapeva isto.  Io spera que ille pote recuperar. Malgrado
su tendentia de esser ennoiante, ille esseva interessante in su
historias militar e spirito fer.  Io pote imaginar su sentimentos
super le russos in Georgia.  Si altere finneses es como ille,
io es secur que illes va haber duo vices plus que le plus grande collection
del artilleria in le mundo pois iste excursion russe in Georgia.
Mais io es triste a apprender como mal es su condition. Le precio
de telephonos mobile Nokia va accrescer un poco.  Da nos
information additional super ille quando tu lo apprende.

Stan

Stan Mulaik