From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Oct 2008 11:58:35 -0400
On Mon, 22 Sep 2008 23:12:03 +0200, Josu Lavin <[log in to unmask]> wrote:

>Car amicos,
>
>Il deberea haber un representante del Pais Basc in le UMI.
>
>E con plus ration, il deberea haber alicun altere in Catalunia, Scotia, etc.
>
>Le UMI deberea studiar intelligentemente iste question del nationes sin
>stato.
>
>Josu Lavin

Absolutemente de accordo, Josu!

Con le addition, que io scribeva in mi previe lettera, que il debe tractar
non solmente de nationes sin statos, ma tamben de nationes separate in plure
statos: p. ex. si Tirol del Sud habeva interlingua-istas, illes deberea
pertiner al association italian de UMI e non al association austriac (si il
habeva un tal). Isto esserea un multo bon gesto del latere de UMI pro
destruer le barrieras que le fortieras hodierne causa a alicun nationes. Io
pensa, UMI ha (debe haber) le scopo de defender le existentia e le
superviver del nationes, culturas e linguas differente, le superviver de
"linguas micre", menaciate per le anglese p. ex. e altere plus grande
linguas assi que illo offere un lingua international neutre - interlingua -
pro un communication international, que es vermente communication e vermente
international!

Uff!

Parlava le "urso hungare" :) (de 120 kg...)

Péter