From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 12 Jul 2008 10:01:21 +0200
Car Chamavian,

Io non comprende tu question a causa de plure rationes
a) Que es "nunqua"?
b) Duple negationes es non permittite in Interlingua "non comprende ...
nunqua"
c) Que significa le phrase "essayar de facer lo mesmo plus minime
per lor disputas mutual..."?

Janne

Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeå
Tel +4690771525