Date:
Wed, 30 Jul 2008 03:51:57 +0200
Car amicos, io desira tranquillisar vos: io non va lancear un nove
revolution politic, ma solmente un parve proposito di amelioramento technic.
Vole ben considerar que:
- nos es pauces e usa 3 forums;
- le division de themas inter coollist e interlng sovente non es
respectate, e in omne caso le messages es miscite assi que il es
impossibile sequer le filo de un debatto per plus que alcun dies;
- de nostre forums, solmente uno
(http://groups.google.com/group/iaforum/topics) consenti le filos de
debatto separate, mesmo si, con consentir le expedition de dossiers
juncte, illo non es apte al uso con cliente de e-posta ma plus como
web-posta;
- io debe usar duo connexiones diverse pro descargar le messages de
coollist e de interlng, e le prime es utilisabile solmente in mi domo.
Perque nos non va essayar a utilisar per alcun tempore solmente iaforum?
Postea, nos potera discuter de pros e de contras...
Que vos opina de isto?

Cordial salutationes,

robocap