From:
Paul Dann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 21 Aug 2013 23:26:13 +0200
Potesser io es in error, mais il semble, de lo que io ha legite e de tote lo que ha essite dicite super iste lista, que le vocabulario international esseva indendite a esser vermente international, e not solmente romanophone, mais isto esseva possibile solmente a cause del influentia que le linguas romance ha habite super tote le mundo.

Le grammatica del interlingua esseva sempre satis romanophone, io crede, proque le major parte del linguas fonte es romanophone, e il non es facile combinar grammaticas differente. Le anglese ha habite alcun influentia, ben secur.

Io non intende inferir te; io dice solmente lo que io vide. Io crede que le IALA ha selectionate le linguas fonte primemente a causa del influentia del linguas romanophone, e ha usate lor grammatica proque illo es familiar a multe personas.

Io crede que isto face del interlingua qualcosa multe utile super toto in communicar con romanophones, e a causa del influentia de iste linguas, in tote le mundo.

Io spera apprender tamben interslavic pro communication con russos e altere parlatores de linguas slavic. Io spera que le interslavic ha essite definite tanto attentivemente como le interlingua.

Paul