From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 25 Mar 2011 09:35:31 +0000
Car amico Ingvar,

Si, isto es ver. Le die 23 io celebrava mi 51me anniversario.

Multe gratias pro tu sempre sympathichissime parolas.

Io es multo felice vidente que tu ha sapite dar un bon colpo de pede al cancere. Al merda con illo!

Io es un pauco absente del sitos de Interlingua ubi io non vide grande activitate, ma io usa Interlingua omne die. Io vole attinger usatores de Interlingua hic in le vetule Regno de Navarra.

Io ha major fide in le navarreses que in le espanioles.

Un gruppo de navarreses qui vole recuperar nostre stato ha diffundite un decalogo multilingue in sex linguas inter le quales un de illos es interlingua. On ha distribuite 2500 copias via e-mail e nos vole extender lo. Al minus illes habera le opportunitate de saper del existentia de Interlingua e haber ante lor oculos un texto in iste lingua.
Nos vole facer un distribution massive de iste decalogo navarrista.

Iste amico me permitte que io les scribe in Interlingua in nostre commentarios private.

Ecce in le prime pagina de iste blog:

http://nabarlur.blogspot.com

le territorialitate del Grande Navarra. Stato europee conquistate per Espania, Francia e le Vaticano.

Alora, io debe compaginar mi activitate politio-cultural con Interlingua.

In iste Navarra on parla linguas differente: basco, espaniol, francese, gascon, occitano, catalano...

Interlingua poterea devenir un excellente lingua auxiliar pro usages practic.

De facto, Interlingua es le unic lingua comprensibile jam hodie sin studio previe in tote le extension de Navarra. Su utilitate on pote vider lo ab le prime momento.

Imbracios amical

Josu Lavin