From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 23 Mar 2014 11:37:04 +0100
Gratias pro tu disponibilitate multo ben documentate.
Pro illo que io ha consultate, tu me ha offerite un valide adjuta.
Ora io deberea applicar me.
Sovente le desiro resta un intention proque manca le tempore.
Si, tu ha ration: rifiutate es italiano e se rende refusate in Interlingua.
Anque in iste caso tu ha proponite valide referentias.
Bravo e gratias,
Mario Malaguti