From:
Paul Bartlett <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 30 Aug 2020 18:35:20 -0400
Car amico Daniel,

In le sito interretal del Union Mundial pro Interlingua, a https://www.interlingua.com/panorama-abonamento/ , il pare que nunc on pote pagar le abonamento de 'Panorama in Interlingua' per le methodo de PayPal. Io es de accordo, pagar per transferimento bancari non es semper practic extra de Europa. (Io habita le SUA.) Il habeva un intervallo durante que PayPal apparentemente non functionava, ma nunc si.

Amicalmente,
Paul Bartlett

On August 30, 2020 6:12:28 PM EDT, Daniel Arseneault <[log in to unmask]> wrote:
>Car amicos,
>
>Io ha duo cosas que io vole tractar con vos.
>
>1. Habente recentemente apprendite Interlingua, io vole me abonar a
>Panorama, sed infelicemente il pare que il non es possibile pagar per
>alcun altere medio que un transferimento bancari. Forsan le redaction
>de Panorama ignora que costo afferente a un transferimento a Europa es
>multo alte, assi que il non es appropriate pagar per iste modo ab
>extra Europa.
>
>2. Io ha remarcate que il non ha un grandissime quantitate de textos
> [...]

Paul Bartlett
Sent from my Android device with K-9 Mail.