From:
Date:
Thu, 10 Apr 2014 19:09:32 +0200
Io responde in retardo proque io voleva comprender melio le conto Le Capro
Expiatori.
Gratias pro tu dedica e tu considerationes.
A vices io me interroga re mi retorno al lista Interlng e al motivos que me
face participar.
Non sera pro reager al solitude que io responde al discussiones?
Il poterea esser.
Io ha iste suspicion.
Postea io me assecura que iste comportamento non deberea pertiner me.
Illo non deberea, ma isto es le veritate?
Io es diabetic e quasi 74 annos. De un anno e medie io non assume medicinas.
In plus io ha devenite un vegetariano.
Isto non suffice. Pro mantener un nivello de glicemia que, io e non le
medicos, considera supportabile, io tenta de mangiar poco.
Isto non me es congenial, proque io amarea mangiar ben, varie e a
sufficientia.
Mesmo isto non suffice. Io pensa de devenir vetulo, de non pensar a isto, e
totevia a observar continue manifestationes in me.
Manifestationes que io non cognosceva antea iste etate.
Proque io conta isto?
Proque io vole contar que io initia a scriber un chronica re devenir vetulo.
Pro illo que concerne le participation active a Interlng, omne mi aspectos
que io ha contate hic supra, resenti de mi etate e, supertoto, del mi
observationes.
Un aspecto io crede que illo sia ver. Io reage al tempore que avantia e io
generalmente face isto como si le etate non se facerea sentir.
Pro concluder io pensa que hodie io ha minus securitate respecto a heri. Io
es sempre minus interessate a toto illo que non sia io.
Io non es illo que io pensava de esser usque al ultime momento passate.
E, sape vos, que iste insecuritate me attrahe e me place?
Le importante es esser hic e vider e leger nos!
Io legera con plus attention le actiones que me compete in Le Capro
Expiatori.
Con amicitate,
Mario Malaguti