From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 30 Sep 1997 22:40:32 -0400
Jay Bowks wrote:

> [log in to unmask] [log in to unmask]
>  http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html
>  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gratias pro tu message, Jay,

> Io comprende tu resentimento contra le ideas
> de Whorf, io senti que tu non vole acceptar
> su ideas pro que nunc illes son exposte como
> vetule e alco falsemente bassate. Mais pro su
> tempore illo esseva moderne alsi. E le senior
> Whorf esseva multo respectate e laudate per le
> studiantes e linguistas de su epocha.  Tunc in
> su die illo esseva alsi "multo moderne", mais
> nunc illo non es moderne, nonne? :-(

Mi resentimento contra le ideas de Whorf non concerne le facto que illos
son "vetule", ma que illos son raciste. Io non ha problema con "vetule"
theorias, quando iste theorias son facite in un spirito scientific. Io
ha multo respecto pro le linguistas qui ha laborate in un ver desiro de
explicar le fonctionamento del linguage human, sin discrimination, sin
racismo. E si io ha parlate del "lingua" indo-european, o del
classification del linguas como un facto que non es bon, le ration es
que le motivationes pro facer iste classification non esseva bon, ma in
un spirito raciste (io explicara plus iste contexto raciste in mi
presentation futur).
Personnalmente, io face un recerca desde januario 1996 sur le pronomine
CA ("isto") in un dialecto francese de Suissa. Io ha jam trovate plure
cosas e io va scriber mi hypotheses in mi these MA. Io es secur que plus
tarde, il ha linguistas qui va trovar altere hypotheses, e forsan que le
de me essera totalmente false. Illo non me enoia, io spera multo que le
linguistica continuera su progressos.

Nunc io debe finir iste message. Io essera disconectate pro duo dies de
Internet a causa de cambios hic (cambios de servitor) Ma on me ha dicite
que io non besonia de cambiar mi adresse, alora io deberea esser apte de
continger vos de novo plus tarde, io spera.

A tosto,

Amicalmente,

Anne
.