From:
Steinar Midtskogen <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 11 Oct 1997 17:43:54 +0200
[Kjell Tore Nilssen]

> En iste contexto Norvegia es un
> exemplo atypico proque nos ha due manieras de scriber nostre proprie
> lingua. Le uno, qui appelarse "bokmål" es multo proxime a danese de
> rationes historic, e le altere "nynorsk" es basate sur dialectos,
> primeremento ex le parte occidental del pais. Cate alumno en le schola
> norvegiano deve apprendar iste due manieras de scribere le lingua materna,
> e le resultato es; confusion!  Le alumnos ha menos lectiones en lor lingua
> materna que p.ex. le alumnos svedese o danese ha en loro e en addition
> [...]

Primo, benvenite al lista, Kjell; il non ha multe norvegianos hic!  Io
crede mi incontro a interlingua era per le articulos de Stan Mulaik in
sci.lang un anno retro.  Que io videva me gustava; io ha studite
espaniol (ma oblidate multo) e latino que io usa de tempore in
tempore.  Postea Jan Årman ha me ducite a iste lista e per Ingvar
Stenström me mittite information del lingua.

Forsan on pote dicer que nynorsk es como interlingua in duo respectos:
nynorsk non es un lingua proprie, ma un section de dialectos;
interlingua es un section del linguas romance.  Nynorsk non ha
succedite como le uno lingua norvegian, e interlingua non ha succedite
como le uno lingua international; quando Norvegia accipeva su
libertate e nynorsk postea era proponite on era accostumate a usar
danese e le successo era moderate - quando interlingua era proponite
on era in le mundo occidental accostmate a usar anglese como le lingua
international.  Le mundo non sera convertite in un singule die.

--
Steinar